Jestem na FB

wtorek, 5 maja 2015

Róże, Rower, Paryż > Pudełeczko Vintage




Drewniane pudełeczko w wydaniu vintage. Ozdobiłam je techniką Decoupage.
Wybrałam serwetkę z paryskim motywem oraz serwetkę z drobnymi różami. By kasetka wyglądała na ,,wiekową" pomalowałam zacienienia wokół kwiatów na zewnętrznych bokach pudełka, a brzegi wieka kasetki pokryłam patyną w kolorze złota. Do zdobienia wykorzystałam także białą farbę akrylową i szablon ,,kropki".
Dwa zewnętrzne boki kasetki jak i jej środek pomalowałam specjalną farbą wodną do drewna w kolorze sosny. 
Wnętrze wielokrotnie przecierałam, bieliłam i patynowałam na złoto, żeby uzyskać efekt vintage. W środku przykleiłam małe koło ze sklejki, które ozdobiłam fragmentem serwetki i pokryłam złotą patyną. Całość zabezpieczyłam lakierem wodnym (matowy). Wymiary pudełka : 12 x 12 x 5 cm. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz